Translate

уторак, 27. јануар 2015.

DAIKON ROTKVA (ili na vratima komunalac drema)

Prođoh Zemun uzduž i popreko,
daikon rotkvu ja nigde ne nađoh.
Što ne nađoh ni po crna jada,
u bus uđe kontrolorka mlada,
al' ne traži kartu od junaka,
naočitog nabusitog Janka,
već od đece i nejakih baba.

"Dok se uzdam u junačku sreću,
ja vam kartu očitati neću !"
Noge moje vrednije od zlata,
bež'te brzo kroz otvorena vrata.

Na vratima komunalac drema,
za pasom mu lisičina seva,
neposlušnu raju da okuje
što se pravi da validator ne čuje :
"Mnogo nam je i drago i milo,
što ste ušli u naše vozilo,
očitajte karticu bus plusa,
da ne bude po obrazu pljuska !"

"Komunalče, ti po Bogu brate,
nisu stigle markice ni plate,
gazda mi je puka sirotinja,
ima ženu, švalerku i sina,
dok podmiri sve te besne ale,
za radnike ništa ne ostane.
Ti zažmuri na obadva oka,
(jes' priznajem baš je raja stoka)
a ja ću ti čvrstu veru dati,
drugi put ću dve karte otkucati !"

Sažali se komunalče mlado :
"Drugi put u aps ideš babo !
Miči mi se sada sa očiju,
dokle nisam primenio silu !"
Tu se priča srećno završava...
A što se tiče moga obećanja,
lepo kaže sirotinja raja :
"Obećanja ludom radovanja."

Ana  Milinović

1 коментар:

  1. Od muža sam se razdvojila prije tri godine. Među nama nije bilo komunikacije. Obitelji i prijatelji su me savjetovali da zaboravim na brak i da nastavim dalje u životu. Nisam se htjela udati za nekog drugog jer duboko u sebi još uvijek volim svog muža. Toliko sam patila od boli i zbunjenosti da sam na internetu pročitala preporuku o tome kako je dr. Alaba ponovno spojio razoreni brak uz pomoć svojih duhovnih moći. Neprestano sam čitala toliko svjedočanstava o tome kako je pomogao stati na kraj razvodu i vratiti bivše voljene ljude i moja vjera se obnovila. Trebala bih odmah kontaktirati dr. Alabu nekoliko minuta kasnije, on mi je odgovorio i dao upute što da radim, nakon što sam dva dana nakon rituala ispunila traženi uvjet, čarolija je promijenila moj život oko mog muža da me više od toga ne kontaktira. Dvije godine su me zvale usred noći plačući i ispričavajući se da je to djelo demona, pa se i dalje čudim ovom čudu pa mu opraštam. Sada je moj brak sada u ravnoteži. Ritual dr. Alabe je dobro funkcionirao i brak jači nego prije, i ništa nas više ne može razdvojiti. Posjetio sam toliko stranica da sam tražio pomoć, bilo je beznadno dok se nisam povezao s dr. Alabom, pravim muškarcem koji mi je pomogao da oporavim svoj razoreni brak ako imaš sličan problem u braku, želiš da te muž ili žena vole opet. , Imate nekoga koga volite i želite da vas on ili ona voli zauzvrat, imate izazov u svom životu, predložak čarolije dr. Alabe je rješenje i odgovor na vaš problem, whatsapp/viber s njegovim telefonskim brojem: +1(425) 477-2744, Kontaktirajte ga danas slanjem e-pošte na dralaba3000@gmail.com. Ne dopustite nikome da vam oduzme supružnika.

    ОдговориИзбриши